top of page

LUSH: TISTY TOSTY

Het mag dan wel geen Valentijnsdag zijn, maar deze schattige bath bomb kon ik toch echt niet weerstaan. Ik heb een hele Lush verzameling, maar vind het altijd zonde om er iets van te gebruiken en dat is juist zonde! Dus besloot ik om weer eens iets uit te proberen en er een review over te schrijven.

De bath bomb heet Tisty Tosty, het is een wit hartje met gedroogde rozenknopjes erin. Bij een bath bomb is het de bedoeling dat je eerst een bad vol laat lopen (met natuurlijk lauw/warm water) en wanneer het bad vol zit doe je de bath bomb erin.

Wanneer je dit hartje oplost in het water, komt er een heerlijke geur vanaf! De hele badkamer zal naar rozen ruiken. Wat ik wel jammer vind aan een bath bomb is dat er geen bubbels komen, en in dit geval was dat ook het geval. De rozenknopjes die erin zitten komen langzamerhand los en liggen in het water, maar ik heb ze er uitgehaald aangezien het mij niet echt fijn leek.

De geur van de Tisty Tosty blijft ook nog lang hangen in je haar en in de badkamer. Het ruikt naar rozen en "warmte", maar dat is erg logisch omdat er ook echt rozenknopjes in de bath bomb zitten.

Wanneer je de bath bomb in het water legt, begint het meteen te bruisen en de bath bomb draait langzaam rondjes in het water. Het is erg leuk om naar te kijken want de rozenknopjes laten ook een voor een los van de bath bomb.

Om een goed idee te krijgen van het effect van de bath bomb (en omdat het leuk is), hierbij een GIF:

Lush Tisty Tosty bath bomb gif

Kom jij wel eens bij Lush? En wat is jouw favoriete bath bomb?

Product verkrijgbaar bij een Lush winkel, of online. €4.95

https://www.lush.nl/shop/product/product/id/376/keyword/tisty+tosty/tisty-tosty

bottom of page