top of page

SILVER LOVE


De tijd van Sinterklaas en kerstmis is weer aangebroken en ik ben weer helemaal happy! Maar wat is nou dat perfecte cadeau voor je beste vriendin? En wat moet je nou voor je zus of moeder kopen voor onder de kerstboom? Daar heb ik een antwoord op, namelijk silveren sieraden!

Ik kan er zelf geen genoeg van krijgen en ik denk dat vele van jullie je hier wel iets bij voor kunnen stellen! Zilveren sieraden staan overal leuk bij en een zilveren armbandje kan precies datgene zijn wat jouw outfit compleet maakt. Al draag je een simpel grijs shirtje of een zwarte trui, sieraden maken jouw look echt af. Het gaat om de details.

Ik heb de Cherry Quartz gekocht als cadeautje voor een vriendin en vond het toch erg belangrijk om deze even op de foto te zetten! Deze ketting is verkrijgbaar in verschillende lengtes en kleuren waardoor deze ketting altijd aan iemands persoonlijkheid aan te passen is.

Deze ketting is dus erg leuk om cadeau te doen of toch zelf te houden…

Wat vind jij van zilveren sieraden? En wat is jouw favoriet?

Al deze sieraden zijn van www.beautiful-bijoux.com


bottom of page