top of page

LIFE


Welkom op mijn nieuwe blog!

Zoals je kunt zien is mijn naam Tessa. Ik denk er al jaren over om een blog te starten, maar heb nooit het lef gehad om dit echt te doen. Het werd tijd om over deze angst heen te stappen en een blog te maken! Tada! Hierbij mijn nieuwe blog waarop ik zoveel mogelijk zal gaan posten over de dingen waar ik mij het liefst mee bezig houd.

Ik houd van fotografie, schrijven en het internet! Verder houd ik me erg veel bezig met de laatste trends en vind dit ook erg leuk om te doen. Bijvoorbeeld op gebied van makeup, fashion en interieur! Ik hoop dat ik mijn passie voor deze dingen met jullie kan delen en dat jullie dat ook met mij kunnen doen.

Ik ben van plan om elke maandag een nieuw blogbericht te posten, maar ik zit nu wel in mijn examenjaar dus weet niet of dit haalbaar is.

Ik hoop dat mijn angsten allemaal voor niks zijn geweest en dat ik leuke reacties van jullie allemaal krijg!

xx Tessa


bottom of page